Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
Subscribe to GoPro
Reply
Highlighted
Tourist

Impossible de joindre le support

J'ai un numero de dossier , impossible de joindre le support . vous ne rappelez jamais . et le live tchat ne fonctionne pas . ce n 'est pas digne de votyre marque et il faut le faire savoir sur les social networks. 

Je vous remercie de ma rappeler au plus vite ou de me donner la procédure de retour et le numero de RAM pour avoir un evchange de ma gopro 

Highlighted
GoPro

Re: Impossible de joindre le support

Sorry to hear about that, @quickbluff37487. We used the email address in your Hub profile but we are not able to pull up any record of a contact request from you. Would you have the case number? This number is provided on the page right after you submit a request for a callback. We can use this number to follow up with Support. Thanks!

Highlighted
Tourist

Bonjour,

J'ai également un gros problème pour joindre le support. J'aimerai connaître l'avancée de mon dossier. J'ai renvoyé le materiel et il a été receptionné le 18 août et pas un email en retour. J'ai tenté de vous joindre sur la page support mais pas de nouvelles. Ce qui est étonnant c'est que lorsque j'ai commandé unee personne m'a appelé 5 minutes après.

Pourriez-vous m'aider ? Mon numéro de dossier est le 08143689.

Merci pour votre retour.

Cordialement.

Highlighted
GoPro

Hi @freacutede48

Thank you for providing the case number.

We were able to pull up the records and can see that the RMA has been updated.

The refund should be processed accordingly.

You may follow up with our Support Team through https://gopro.com/help/ContactUs
Our team is currently working through a volume of contacts, response time may be slightly longer than usual. We appreciate your understanding.
You may also try initiating a chat session.

Thanks!

Ej

Highlighted
Tourist

Bonjour,
Je vous remercie pour votre réponse. Impossible de joindre le support. Pouvez vous m aider s il vous plaît. C est vraiment énervant. Il doit bien y avoir un numéro de téléphone sur lequel appeler. J ai essayé toutes les requêtes élisent sur la plateforme (vider le cache....), il y a énormément de personnes mécontentes.
Cordialement.
Highlighted
GoPro

Hi @freacutede48

Sorry for any trouble caused.

Email and inbound support have long been discontinued.

Would you mind trying a chat session instead?

Thanks!
Ej

Highlighted
Tourist

La session chat ne fonctionne pas, impossible de joindre qui que ce soit. Je compte sur votre aide pour débloquer la situation. C est inadmissible pour une société comme la votre.
J attends une réponse concrète. Mes articles ont été réceptionnés au dépôt le 18 août il y a 15 jours et depuis silence radio. Je reste encore patient mais il faut que cela bouge rapidement.
Je compte sur votre aide.
Merci.
Highlighted
GoPro

Apologies for the delay, @freacutede48. We see your callback request in the queue. Our team is currently working through a high volume of contacts so our response time may be slightly longer than usual. Rest assured, we'll follow up with you as soon as possible. Thank you for your patience.