Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see if it is on our Update page.
Subscribe to GoPro
Reply
Tourist

Gopro hero 9 pixel bruciato, bollente, bloccata.

[ New ]

Salve, mi è arrivata ieri la gopro hero 9 e al primo utilizzo, ho notato che aveva un pixel bruciato sul display frontale, poi dopo circa dieci minuti di utilizzo, diventa molto calda e si è bloccata tre volte e ho dovuto togliere e rimettere la batteria. Cosa devo fare per effettuare il reso? mi consigliate di riprendere la 9 o orientarmi sulla 8? Grazie

IMG_0588.JPG

Accepted Solutions
GoPro

Re: Gopro hero 9 pixel bruciato, bollente, bloccata.

[ New ]

Hello, @dr0n3. Have you been able to update the firmware for your HERO9 Black prior to using it? If you haven't yet, we recommend that a manual update be done to clear any possible issue with the current installation. The steps under Manual Update here will guide you through the process. 

After the update, Reset Camera Settings. Let us know how it works out. Thanks!

View solution in original post

All Replies
GoPro

[ New ]

Hello, @dr0n3. Have you been able to update the firmware for your HERO9 Black prior to using it? If you haven't yet, we recommend that a manual update be done to clear any possible issue with the current installation. The steps under Manual Update here will guide you through the process. 

After the update, Reset Camera Settings. Let us know how it works out. Thanks!

Tourist

[ New ]

Ciao, grazie della risposta! Ho effettuato il reso e valuterò se prendere la hero 8 oppure ritentare con la hero 9!