Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
Subscribe to GoPro
Reply
Highlighted
Sightseer

GoPro Plus Fragen / lohnt es sich?

Ich habe gerade ein GoPro 8-Bundle von costco für 300 US-Dollar gekauft, was ich für verdammt gut hielt.

Ich schätze, ich bin ziemlich neu in der Gopro-Welt (mein letzter Gopro war 2) und habe gerade GoPro Plus herausgefunden und habe ein paar Fragen.

Unbegrenzter Cloud-Speicher ... bedeutet dies, dass alles, was Sie aufzeichnen, automatisch in der Cloud gespeichert wird? Kann dieser Gopro möglicherweise ohne SD-Karte verwendet werden?

Ersatzprogramm, das ist es, was meine Interessen weckt, da gopro 8 keine Ersatzoption für Brillen hat. Muss ich Gebühren bezahlen, wenn ich meinen Gopro ersetzen muss?

Für Preis / Wert denke ich, dass dies ein ziemlich süßes Angebot ist und speziell für Hero 8-Benutzer gelten muss.
Highlighted
GoPro

Re: GoPro Plus Fragen / lohnt es sich?

Thank you for your interest in the GoPro PLUS subscription, @tinek8468

Yes, the PLUS cloud is of unlimited storage. The footage from the camera is not automatically uploaded to the cloud but there settings that you can do to make the process seamless. You can learn more about how the upload is done through this article. At this time, the camera will always need an SD card in order to record or capture photos, time lapses, and others. 

The damaged camera replacement program replaces your damaged camera without question, with a minimal service fee. For more details, check out GoPro PLUS Damaged Camera Replacement FAQ .