Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
Mounts + Accessories
Reply
Tourist

protection Gopro360

[ New ]

Bonjour, j'ai acheté en Octobre la gopro 360, qui est très bien d'ailleurs. La seul chose est que la protection est déjà très abimé avec le peu de vidéo que j'ai fait et cela se voit sur les vidéo/photos faites.

y a t-il une genre de garantie sur les produits étant abonné chez vous? serait-il possible de faire un geste commerciale?

Dans l'attente de votre retour.

Cdlt

Félix Maurin

GoPro

Re: protection Gopro360

[ New ]

Hello, @spirystorm073. If you contact our Support team, they will be able to help you with this matter. 

To connect with them, visit https://gopro.com/help/ContactUs . Once there, select "Contact Us" and proceed with either chat or a callback request. Be sure to put in your best contact number. 

Should you encounter any issue scheduling a callback or a live chat, please ensure that you are not blocking cookies and have your pop-up blocker disabled. 

It would help to have photos showing the damage on your MAX handy for easy reference. Thanks!

Nomad

[ New ]

Salut,

Qu'est-ce-qui est abîmé ? La lentille ou le petit dome en plastique que l'on peut accrocher sur les lentilles ?

Tourist

[ New ]

Merci beaucoup pour votre aide.

Je découvre un peu le monde de GoPro, je ne pensais pas envoyer le message à la terre entière ;-).

Cdlt

Tourist

[ New ]

c'est le dome du boitier étanche.

Cdlt