Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
Mounts + Accessories
Reply
Sightseer

max lens instalar problema con Hero 9

[ New ]

El Max Lens no se puede instalar correctamente con Hero 9,permanece en ángulo y no se bloquea.
Se ve raro en la parte lens de Go pro,no sé la camara es como así para el bloqueo o es defectuoso.

He intentado varios veces la instalación y pido ayuda a unos amigos,fue imposible intalarlo bien.

He intentado varias veces  a iniciar un chat con soporte y siempre ha puesto que "Chat is currently unavailable for you." Es imposible contactar con el soporte de Go Pro.

Solicito un cambio lo antes posible de la parte defectuoso de Hero 9 o del max lens.Quiero un max lens que funciona con el Hero 9!!!!

Tengo las facturas de compra y espero que aliguen de Soporte me ponga en contacto con mi email de suscripción.

Un saludo

1.jpg
GoPro

Re: max lens instalar problema con Hero 9

[ New ]

Hi @siqiz2437

Would you mind trying to install the Mod again?
Make sure to align the grooves and twist with some force.
It would be a bit tight at first.

You may also check the video guide on HERO9 Black - Max Lens Mod

If it's still the same, please reach out to our Support Team through https://gopro.com/help/ContactUs

Please take note of the case number for reference.

Thanks!

Ej

Highlighted
Sightseer

[ New ]
Estou com o mesmo problema e estou com medo de forçar muito e acabar quebrando, já tirei e coloquei várias vezes e não chega até o final fica igual a sua foto
GoPro

[ New ]

@hardyhike0817, if you continue to experience issues with the Max Lens Mod, please contact our Support Team so we can assist you further in resolving this. You may reach out to them through https://gopro.com/help/ContactUs to initiate a callback request or chat with one of the representatives.

Tourist

[ New ]

Olá estou com o mesmo problema na minha lente que chegou hoje, como se pode reclamar?

Comprei on line Gopro.com

HELPPPPP

Tourist

[ New ]
Tenho o mesmo problema na minha lente que chegou hoje.
Como faço para devolver?
HELP!!!
GoPro

[ New ]

@rockysand74874, you can push the Max Lens Mod unit towards the body of the camera while turning it into place. This compresses the Lens a bit and will help it set. You can use some force and try it a couple of times.

Should you need further assistance, you may reach out to our Support Team through https://gopro.com/help/ContactUs to initiate a callback request or chat with one of the representatives.

Tourist

[ New ]
Não posso fazer mais força, ainda vou partir algumas das peças.
Impossível ficar correto, deve ser defeito de fábrica.
Há vídeo que mostram a facilidade em rodar e fica bom ok
GoPro

[ New ]

@rockysand74874, please contact our Support Team so we can assist you further in resolving this. You may reach out to them through https://gopro.com/help/ContactUs to initiate a callback request or chat with one of the representatives.

Sightseer

[ New ]
Pessoal realmente eu fiz como o suporte mencionou, como é novo é bem difícil mesmo eu também achei que iria quebrar mais fui indo e voltando e colocando cada vez mais força e resolveu , ela fica muito bem presa por isso que é difícil mais de pois da primeira vez já fica de boa , vai devagar e pode colocar força que não quebra
20210317_212453.jpg
Tourist

[ New ]
Impossível amigo e se partir?
Está mal feito!!!
Tourist

[ New ]
Pessoal após força e ir insistindo várias vezes a lente acabou por fica no sítio e agora está bem.
Obrigado a todos pela ajuda.
image.jpg
GoPro

[ New ]

Thanks for getting back with an update, @rockysand74874. Let us know if anything else comes up.

Tourist

[ New ]

Tenho contar a minha experiencia, no inicio tambem me parecia impossivel roda a lente ate ficar OK

Depois de tentar varias vezes acabou por rodar e ficou top.

O problema não está na camera mas sim na lente que vem muito apertada.

Depois de rodar uma vez fica impecavel 

obrigado pelo apoio tecnico da Gopro e a todos 

Tourist

[ New ]
pura verdade, obrigado
Tourist

[ New ]
tenta varias vezes que vais conseguir, aconteceu comigo
Tourist

[ New ]
verdade comigo aconteceu o mesmo
GoPro

[ New ]

Thanks for the update @rockysand74874

This has been shared with the team.

Tourist

[ New ]

I had the same problem and came here for help. After reading that I should really give it a hard twist, I did. I mean REALLY hard. It finally slid into the locked position. It was rather disconcerting having to be so forcefull with a new camera.