Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
Mounts + Accessories
Reply
Sightseer

PROBLEMAS CON GOPRO

[ New ]

Señores de Gopro, 

Permitanme comunicarles mi molestia y descontento con su producto, así como, con su servicio de atención que es malisismo, pues jamás te atienden.

En primer lugar, queria comunicarles que hace unos días compre una GOPRO HERO 8 BLACK, para hacer mis vlogs e incursiones acuaticas y lamentablemente a la primera prueba acuatica (siguiendo todas las indicaciones y recomendaciones) ingreso agua al equipo, ahora, el equipo prende, PERO CUANDO GRABO RECALIENTA, además, cada vez que grabo todos los videos salen con el audio recortado, pues se corta a cada instante de la filmación, en ese sentido, solicito por favor me puedan atender y ayudarme a solucionar estos inconvenientes, pues he tenido mucha fe en su producto y a la fecha estoy muy decepcionado. 

Soy José Jópez de Perú

Accepted Solutions
GoPro

Re: PROBLEMAS CON GOPRO

[ New ]

@joselopezhz, if the issue persists after going through the suggested troubleshooting steps, our Support team will be able to assist you with the next steps. You may reach out to them through https://gopro.com/help/ContactUs to initiate a callback request or chat with one of the representatives.

View solution in original post

All Replies
GoPro

[ New ]

Hello @joselopezhz

Sorry for any trouble caused. Have you checked if there are residue on the camera?

What SD card are you using?

Camera Performance in Extreme Temperatures

You may also reach out to our Support Team to have this checked further.

Thanks!

Ej

Sightseer

[ New ]

Ya me comunique y no ha respuesta, le tarjeta es la que viene dentro del paquete GOPRO, es una tarjeta de 32 GB. 

GoPro

[ New ]

@joselopezhz, if the issue persists after going through the suggested troubleshooting steps, our Support team will be able to assist you with the next steps. You may reach out to them through https://gopro.com/help/ContactUs to initiate a callback request or chat with one of the representatives.