Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
Mounts + Accessories
Reply
Tourist

Kein Kontakt zum Support! GoPro 9 Media Mod Teil sofort abgefallen!

[ New ]
Hallo zusammen, leider könnte ich mich nicht lange genug über meinen GoPro9 Media Mod freuen. Bei der ersten Wanderung ist der Windschutz gleich abgefallen, obwohl die Kamera sicher vorn am Rucksack gesichert war. Ich habe es schon befürchtet, da der Windschutz im Vergleich zur anderen "Teilen" sehr sehr locker saß und wackelte. Nichts desto trotz ist es natürlich für meine Aufnahmen bei Wanderung im Schnee (inklusive Wind) schrecklich gewesen und diese sind nichts geworden!. Nach der Überprüfung auf Ihrer Website, kann ich nicht mal den Windschutz separat nachbestellen. Könnten Sie mir bitte helfen? Ich bin zum ersten mal von gopro absolut enttäuscht.
Ich bedanke mich schon im Voraus für Ihre Rückmeldung und wünsche noch einen angenehmen Tag.

Diese Nachricht versuche ich seit eine Woche an Sie über die verschiedensten Kanäle: ihre Kontakt Website (funktioniert seit einer Woche nicht), Telefon (automatische Ansage), Facebook (keine Antwort bisher, obwohl bereits seitdem gepostet wurde), Email, Feedback über App zu übermitteln - ohne Erfolg! Ich bin so unfassbar enttäuscht, dass es sich so schwierig darstellt!

Mit freundlichen Grüßen,
Monika Smialkowska
GoPro

Re: Kein Kontakt zum Support! GoPro 9 Media Mod Teil sofort abgefallen!

[ New ]

Hi @moniiiiiiiiiiii

Sorry for any trouble caused.

To reach out to Support, please submit a request for a callback or initiate a chat session through https://gopro.com/help/ContactUs

Should you encounter any issue scheduling a callback or a live chat, please ensure that you are not blocking cookies and have your pop-up blocker disabled.
You may also try a different browser or go on incognito mode.

Thanks!

Ej

Tourist

[ New ]
Hi again,

If you read through the first message you should know that your «contact page» is not working!

- Tried different devices: 2 mobiles and 2 laptops
- Different browser: safari, Chrome, Firefox and explorer
- Pop up blocker is not active
- Cookies are allowed
- Today I also tried inkognito mode

There's no way to contact you!! It's like the worst customer service ever, why am I paying for the premium support (PLUS customer) if I'm unable to contact you, and you're not even trying contacting myself?

So one again: can someone please contacting my entail or my mobile and help me with the media mod?

Thank you in advance and regards
GoPro

[ New ]

Hi @moniiiiiiiiiiii

We have checked with the team and confirmed that the Contact Us page is working.

Can you please try logging another request or initiate a chat session?

https://gopro.com/help/ContactUs

If it's still the same, please send us a screenshot of the error you are getting.

Thanks!

Ej