Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
Mounts + Accessories
Reply
Tourist

Hero 9 im bundle, es fehlt der Kostenlose Rucksack!

[ New ]
Hallo Zusammen, ich habe die Hero 9 Black gerade im bundle vom Angebot gekauft und erhalten. Es fehlt jetzt aber der kostenlose Rucksack, der dabei sein sollte und auf den sich besonders meine Jungs gefreut haben. ORDER NUMBER
SO-4797012. Super wenn wir den noch bekommen. Danke! 😊
GoPro

Re: Hero 9 im bundle, es fehlt der Kostenlose Rucksack!

[ New ]

Hello, @torstenm7003. We checked your order and we do not see a backpack included in the items. Were you referring to the Daytripper bag promotion? If so, the offer was only available from April 9, 2021, at 9:00 a.m. PST until April 12, 2021, at 8:59 a.m. PST. The order you placed was on April 21st. See this page for details. 

If the above is not the case, please provide us more details so we can check further. Thanks!

Tourist

[ New ]
Hallo Zusammen, ah. Ok. Ich hatte das Bundle die ganze Zeit im Warenkorb und habe dann nicht wahrgenommen, dass der Rucksack bei der Bestellung nicht mehr dabei war. Schade meine Jungs (und auch ich hatten uns schon gefreut). Vielleicht kann ihr ja doch noch was machen? Wäre super 😊
Tourist

[ New ]
Hello GoPro Team. I miss an answer. Is there a chance to get this cool Accessoires?
Thank you dir an answer ;-)