Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
Mounts + Accessories
Reply
Highlighted
Sightseer
Accepted Solution

Carcasa Super Suit

Hola amigos. 

Estoy intentando contactar con el sevicio técnico pero no soy capaz así que les escribo por aqui. 

Estaba mirando en adquirir la nueva HERO y he visto que es compatible con la Carcasa SUPER SUIT.  Me gustaría saber si realmente es sumergible a 60 metros como dice la publicidad y si alguno la ha usado varias veces a profundidades que rondaran los 55 metros. 

Yo tenía una HERO 3 black que usaba para mis inmersiones en mar y en cueva, la verdad que la usé un montón de veces aunque siempre a profundidades que solían rondar los 20 metros y nunca tuve ningún problema con ella. Por desgracia, hace un par de meses, más o menos, durante una inmersión en una cueva, a una profundidad de 28/30 metros la carcasa se inundó, le entró agua, no mucha pero lo sufiente para que la cámara dejara de funcionar para siempre.

Por ello me gustaria saber si realmente es eficaz y realista esa profundidad de uso. 

Gracias

Accepted Solutions
Highlighted
GoPro

Re: Carcasa Super Suit

Hello @snowycave57634

Thank you for reaching out. Sorry to hear about what happened to your HERO3 Black camera. I have not been able to use the Super Suit yet to such a depth so I am not able to provide any input of my own as to its effectiveness. The depth rating for the Super Suit  though is a measure that is a result of testing, and yes, you can use it with the HERO (2018). 

Thanks, 

Marius

View solution in original post

All Replies
Highlighted
GoPro

Re: Carcasa Super Suit

Hello @snowycave57634

Thank you for reaching out. Sorry to hear about what happened to your HERO3 Black camera. I have not been able to use the Super Suit yet to such a depth so I am not able to provide any input of my own as to its effectiveness. The depth rating for the Super Suit  though is a measure that is a result of testing, and yes, you can use it with the HERO (2018). 

Thanks, 

Marius