Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
GoPro Plus
Reply
Tourist

peu t'on extraire les vidéo au format d'origine

je film en 4K car le pc le permet, 

mais seulement sur le site  goproplus et le  logiciel quick de gopro me pose problème.

je veut récupéré les vidéos dans la qualité  d'origine 2160p mais impossible 

il me laisse juste l'option 1080p pour les telecharger 

quand je clique sur le  2160p j'ai une page éroné

sur google chrome

his XML file does not appear to have any style information associated with it. The document tree is shown below.
<Error>
<Code>NoSuchKey</Code>
<Message>The specified key does not exist.</Message>
<Key>
3e333c77-139d-405c-98ab-6e18db2a2055/1468646551629858640/source/default/1.mp4
</Key>
<RequestId>7E5C361D20C7EEBB</RequestId>
<HostId>
lJJXJqzMCPiDRwAeYmccWbpBZy0j4V2wI6tGUJeo22MTAWEY+KA2Ro4d4nYrBBP3kt7fmIVj+UQ=
</HostId>
</Error>

peu ton extraire directement les vidéo go pro  sur le pc sans utiliser leur logiciel

pour garder les vidéos a l origine si l option précedente aurais un problème non resolu 

GoPro

Re: peu t'on extraire les vidéo au format d'origine

Hi @pexvtt

Are these 2018 files?

Please note that back in 2018, we were only allowing users to download the compressed versions of the media. So in reality, the older 2018 were COMPRESSED to 1080 resolution and uploaded to the cloud.

When we introduced a revamped version of GoPro Plus in 2019, we allowed user to upload the actual SOURCE Original file into the cloud infrastructure, and have the ability to download that particular file at both compressed and original quality.

Overall, anything back in 2018 and before is compressed format and 2019 and further is the original and compressed formats

Thanks!

Ej