Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
GoPro Apps for Mobile
Reply
Sightseer

Non riesco a connettere la mia Hero 4 con la go pro App

[ New ]
Buongiorno a tutti,
È da un po’ che non riesco a sincronizzare e vedere i contenuti sulla mia Hero 4 dalla go pro app, ho provato tutti i passaggi compreso resettare le impostazioni della camera e del wi-fi sulla go pro e disistallando e reinstallando l’applicaazione go pro sul mio telefono ma niente, una volta superato il pairing per collegare la go pro al telefono, al momento di connettere la camera al telefono solo con il Wi-Fi l’applicauzione mi dice che c’è stato un problema e non è riuscita a connettersi. Come risolvo? La mia GoPro Hero4 è aggiornata alla versione 5.0 , il dipspositivo con cui cerco di collegare e dove ho scaricato la go pro app è un’ iPhone XS aggiornato ad IOS13 e la versione dell’app è la più recente perché l’ho disistallata e reinstallata da App Store. Help me!

Accepted Solutions
GoPro

Re: Non riesco a connettere la mia Hero 4 con la go pro App

[ New ]

Hello @guidoross22. Which phone are you using? Make sure it is updated to the latest OS version, iOS13.1.2 and that you have the latest version (v6.1) of the app installed. After the updates, restart your phone and pair the two devices again. They should already connect/pair this time. 

View solution in original post

All Replies
GoPro

[ New ]

@six117, sorry for any inconvenience this has caused you. We are aware of the issue and will be addressing this in a future update to the GoPro App. The software update release information is posted at https://gopro.com/help/articles/block/Software-Update-Release-Information. You will receive a notification from the app once an update is rolled out.

Sightseer

[ New ]

Confermo io ho lo stesso problema sempre con Hero 4 Iphone X aggiornato IOS 13...

GoPro

[ New ]

Hello @guidoross22. Which phone are you using? Make sure it is updated to the latest OS version, iOS13.1.2 and that you have the latest version (v6.1) of the app installed. After the updates, restart your phone and pair the two devices again. They should already connect/pair this time.