Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
GoPro Apps for Mobile
Reply
Highlighted
Hiker

Re: GoPro Apps for Mobile Help Guide

@mariustanya If i download the same file without tags, there is no problem
IMG_20200511_000415.jpg
Highlighted
GoPro

This is odd, @ismawrc. Were the videos with a different label or file name coming directly from the camera or the SD card? The different label indicates that the file may have been downloaded from PLUS to the app. By tags you mean GPS stickers, right? Not Hilight tags. 

Highlighted
Tourist

Betreff: GoPro Apps for Mobile Help Guide

Ich hab jetzt auch keine Lust mehr mich Stunden damit zu beschätigen die Cam über ein App zu steuern was nett geht. Entfernen Zurücksetztsen neu Koppeln etc. Komm mir verarscht vor. Die dritte Hero 8 Habe ich nun bestellt. In der Hoffung endlich mal was vernünftiges für alle Situationen zu haben. Für die Kohle hätte ich mir lieber Billozeug bei Conrad kaufen können ( wenn man ca 60€ pro cam nimmt hätte ich jetzt ca 10 funktionierende ) welche sogar noch Webcamfunktion haben. Und das MediaMod scheint ja bei Euch eh nicht mehr verfügbar zu sein. Es war mal GoPro einfach, jetzt ist GoProsnichtkaufen. 
Fazit App fürn Arsch, Cam nett aber aufgrund der nicht vorhandenen einfachheit ebenfalls fürn Arsch. Mit meinen Iphone gehts schneller und einfacher, komisch.

Aber wie immer liegts dann wohl am Endverbraucher der wohl zu blöd ist damit umzugehen. 

Ich geb auf. Morgen gehts nach Conrad fertig. 
Allein die capturecard Blackmagic Decklink Quad die ich extra für die GoPro angeschafft habe nutzt mir ohne die Media Mods mal garnix. 
Was ich mach. Ich bin ein Live Musik Club und dachte ich kann wenn schon keine Mucke wenigstens die Ecken mit den GoPro bestücken und n ordendlichen Stream mit Videoregie Tonmann etc hinlegen. Pustekuchen. 

Kollege meinte eh schon ich soll einfach Chinazeug holen is eh der selbe Kram drin und kostet weniger und funktioniert.

Danke liebes Team von Gopro. Ihr gebt euch Mühe. Ich hoffe nicht das Ihr bald Blackberry Konkurenz macht. 

Highlighted
Hiker

Hi @mariustanya thx again FPR Your support. Yes, I downloaded from Plus cloud. After a long time trying solutions, I have realized that it does not allow me to save the file in my gallery as soon as I modify something in the video of the app, if the video is virgin, it is downloaded, if I modify speed, filters, stickers gps ... the video is not downloading and it is being very frustrating for me, I hope there is a solution.
greetings heros!!
Highlighted
Hiker

I mean gps stickers ye, sorry
Highlighted
GoPro

Hello, @ismawrc. I just tried again following your workflow. I downloaded a video from PLUS, viewed it, and added GPS stickers. After this step, I saved the changes in the App and a new video (video from PLUS with GPS stickers) is saved in the app.

Once done, I saved a copy of the video to my phone's gallery and it worked. The new video is saved in a folder labeled GoPro-Exports. 

If you can, try using a different device and let us know how it goes. Based on what we know so far, it seems that the issue is isolated to a particular phone. Let us know what you find out. Thanks!

Highlighted
Sightseer

Bonjour
J’ai une hero 4 Silver et je n’arrive plus à la mettre en communication avec mon IPhone 11 Pro Max et l’application GoProApp. Pourtant le wifi de min téléphone la vois, mais l’application ne la détecte pas. Quelques conseils ou astuces?
Merci
8057F7B1-9EB1-48E6-80AC-896333FAF879.png
Highlighted
GoPro

@simoneb4474, sorry to hear about the trouble with the app. There are some troubleshooting steps at https://community.gopro.com/t5/en/Troubleshooting-GoPro-App-Connectivity-Issues/ta-p/392964 that will help resolve the problem. Let us know how it goes.