Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
GoPro Apps for Desktop
Reply
Highlighted
Hiker

Re: What's happened to the Quik for Desktop apps?

eine positive Erfahrung mit gopro?

Momentan liegt meine bei 0. Nach einem ganzen Jahr kein Firmwareupdate welches die lästigen Probleme mit der 7hb behebt.

Keine brauchbare Software, kein Nachfolger für quik (und quik ist auch scheiße, wie wir alle wissen).

Deine Ausführungen sind teilweise indiskutabel!

Wenn die Software für die 8er nicht fertig ist, hat die 8er auf dem Markt einfach nichts verloren. Basta!

Wer die quik entwickelt hat, hat keine Ahnung vom Programmieren und gehört entlassen.

Wer entschieden hat, dass Besitzer der 7er keine Software bekommen, hat doch nicht mehr alle Latten am Zaun. Sowas macht man nicht! Als Kunde mit einer sowieso schon nicht funktionierenden 7er hb komme ich mir gleich 2 mal kräftig verarscht vor.

Und zum dritten Mal, wenn ich feststelle, dass ich bereits seit über einem Jahr versuche, den Chat zu starten, um einen Garantie-Austausch zu veranlassen, beziehungsweise mein Geld für diesen Schrott zurück bekomme.

Ein Fehler nach dem anderen. Wie bitte, mein Held, willst du mit deinen Argumenten uns Kunden motivieren, noch etwas positives an Erfahrung mit gopro machen zu können? Wenn ich deinen Text lese, wird mir schlecht.

Und JA, hier sind einige betrogene Kunden sehr sehr sehr verärgert! Ich bin einer von vielen!

Highlighted
Hiker

@irishmanpdx  schrieb:

There's plenty of free editing apps online.  If you want something professional, try DaVinci Resolve.

GoPro is working on new software that supports the Hero 8 fully (unlike Quik) meanwhile you can always avail of the GoPro app for android and iOS which can fully edit your video's.

you really suggest him to buy an iphone to celebrate his editing???

You just oversee the fact that he first has to load his clips to a device!

You know that the ios app doesn't transfer clips? Instead it crashes all the time. So this point is useless.

In sum, your whole answer is useless.

Useless as gopro itself - hardware, software, support, contact. Nothing of all this is working somehow.

If such a low quality answer ever comes directly from gopro, they can close their doors forever. Cause THIS is cheating - and not a workaround. And by far no solution.

Highlighted
Hiker

@spirystorm70516  schrieb:

So with the Big Sur (and probably previous version AFTER Apple did their fix), I am able to easily import in my GoPro videos with ease into the Photo app, which is what I was using when I first got my GoPro many, many years ago.

I wished then and I wish now, that GoPro stays AWAY from software. Focus on devices, which by the looks of it, with the lack of supporting software, you were able to produce GoPro 9 which is actually really cool with a front and back screen. Keep moving forward with hardware and stay away from software.

after 7hb issues without an end in sight, no support at all, no warranty replacement for a faulty device, i wished they would never produce anything!

Never saw such a bad over all "quality" somewhere else.