Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
GoPro Apps for Desktop
Reply
Tourist
Accepted Solution

Quik se cuelga al editar.

Buenas,

Escribo como ultima solucion. Compre hace poco la hero 5 black. Todo fuciona correctamente con la app, pero no en el ordenador.

No tengo ningun tipo de problema al conectar la camara, sólo con el Quik.

Puedo importar todos los archivos, ajustar configuraciones y mas cosas, pero cuando entro a editar los archivos o a montar un video, se bloquea el programa y sólo se puede cerrar forzándolo.

He actualizado todos los drivers y otras cosas que podía hacer. Ya no se me ocurre nada mas.

Accepted Solutions
GoPro

Re: Quik se cuelga al editar.

[ Edited ]

Hello @royalwave26531

This maybe related to your computer possibly running multiple graphics cards and Quik for desktop prioritizing one over the other. Make sure that you have the latest version (2.7) of Quik app on your computer, then go through the steps to fix detailed in this article for Quik for desktop crashing while in Create mode. 

Let us know how it goes. 

Thanks, 
Marius

View solution in original post

All Replies
GoPro

[ Edited ]

Hello @royalwave26531

This maybe related to your computer possibly running multiple graphics cards and Quik for desktop prioritizing one over the other. Make sure that you have the latest version (2.7) of Quik app on your computer, then go through the steps to fix detailed in this article for Quik for desktop crashing while in Create mode. 

Let us know how it goes. 

Thanks, 
Marius

Tourist

parece que seleccionando la tarjeta grafica de GEFORCE y no la del sistema funciona.

Gracias

GoPro

Awesome! Great to know that it worked. Thank you for posting back to confirm resolution, @royalwave26531. Stay stoked and have fun using your GoPro!