Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
GoPro Apps for Desktop
Reply
Hiker
Accepted Solution

Quik for Desktop - Windows

Tenho uma Gopro Hero 7 Black e não consigo mais utiliza-la depois da ultima atualização (1.70). A camera grava normalmente, não sei se tem haver com a atualização, mas os problemas enfrentados por mim estão na edição conforme vou relatar.

No Gopro Quik Desktop

- Meu computador atende a todo os requisitos de sistema operacional e hardware

- Meu computador possui 02 placas de vídeo, porém ao iniciar o software escolho sempre a opção Graficos integradados (padrão)

- o Software inicia normalmente e carrega os vídeos da camera

- o Problema ocorre quando clico em Criar > A tela abre, é possivel ver os videos carregados, porém a tela fica congelada e o software trava não sendo possivel utiliza-lo.

Accepted Solutions
GoPro

Re: Quik for Desktop - Windows

Hello @victorj481.  This behavior maybe associated with having multiple cards. There are troubleshooting steps here that will help clear the issue. Have a go at them and let us know how it goes. Thanks! 

View solution in original post

All Replies
GoPro

Re: Quik for Desktop - Windows

Hello @victorj481.  This behavior maybe associated with having multiple cards. There are troubleshooting steps here that will help clear the issue. Have a go at them and let us know how it goes. Thanks!