Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
GoPro Apps for Desktop
Reply
Tourist

Qué diferencia hay entre los diferentes software de Gopro.???

[ New ]

Buenos dias. Alguien me puede explicar la diferencia entre los diferentes software de Gopro. Me acababo de comprar una Gopro9, y no se cual es el software idoneo para editar y extraer los videos al ordenador. muchas gracias.

GoPro

Re: Qué diferencia hay entre los diferentes software de Gopro.???

[ New ]

Hi @cachon

Check out Programs to View and Edit Videos

Please note that while some functions of cameras may work with Quik for desktop, we have not provided any updates to the program prior to HERO8 and therefore we are unable to determine what features will work, what won't, and what consistency you may get with HERO8 and newer models.

Although no longer in development, you can still use the program to import, view, and edit your GoPro footage. 
You may also explore other programs that can be used for the same purpose. Moreover, the GoPro App also supports importing, viewing, and editing GoPro media on a compatible mobile device. 

Thanks!

Ej

Tourist

[ New ]
aragon1006 muchas gracias por tu comentario. El sistema operativo del ordenador es Big Sur. Lo digo por si hay algún tipo de incompatibilidad con los programas de Gopro. Gracias.
Tourist

[ New ]

Muchas gracias aragon1006. Al final he desinstalado la aplicacion Quik del ordenador, porque despúes de conectar la cámara al ordenador, me di cuenta que se cambiaba la IP de la camara y luego no se me sincrinizaba la cámara con la aplicación del movil. Asi que prefiero tener la cámara sincronizada con el movil y extraer los archivos de la cámara con la tarjeta y editar los videos con un programa más profesional. muchas gracias por tu aportación.