Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
GoPro Apps for Desktop
Reply
Tourist

Programa para pc GoPro 9

[ New ]
Hola, no soy capaz de encontrar el programa de GoPro para el ordenador, no existe??
Y otro programa de edición que no sea la Quick Pro, los videos en alta resolución se cuelgan.
En el ordenador tengo el códec para comprimir Hecv pero los videos de alta resolución se cortan, quiero poderlos pasar a 1080, pero como?
No entiendo para que ponen 4 y 5k si luego le cuesta reproducirlo... Y tampoco te ofrecen un programa de edición y compresión que sea integral y efectivo.
La app de GoPro en el móvil se cuelga y la subida de archivos a la nube es súper lenta.
Si alguien me puede ayudar, por favor, me siento algo confundida y decepcionada.
Gracias.
GoPro

Re: Programa para pc GoPro 9

[ New ]

@elsapi, you can get the installer for Quik for desktop here: Install Quik for desktop

Currently, Quik for desktop doesn’t support camera firmware updates or telemetry gauges for your HERO8 Black and newer cameras. In the meantime, the GoPro App on iOS and Android can both update your camera and also add telemetry gauges as well.

Editing videos captured in high-performance modes will require devices that are compatible with these resolutions.

You can check this list of editing applications that work well with GoPro files as shared by a Hub member. 

Some users have also discussed a similar topic here: How do I edit 5k video?