Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
GoPro Apps for Desktop
Reply
Highlighted
Sightseer

Problema al transferir video con etiquetas GPS del ipad al PC

Buenas a todos, uno nuevo en la comunidad por aqui. Ayer grabe un video con mi HERO 8 Black, al terminar lo descargué en el iPad a través de la aplicación, y edité el video, recortando la parte que me interesaba y le añadí las etiquetas de Velocidad y el plano de posición. Una vez editado, lo guardé en "Fotos".

Esta mañana he querido copiar el video desde mi ipad al PC, lo cuál ya había hecho antes, y me daba error donde decía que no reconocía el dispositivo. Es decir, lo único que cambié fué añadirle las etiquetas del GPS al video MP4 que genera la apliación.

¿Alguien tiene alguna idea de como hacerlo para evitar que esto me ocurra?

Gracias y un saludo.

Highlighted
GoPro

Re: Problema al transferir video con etiquetas GPS del ipad al PC

Hello, @rapidmesa3335. Is your PC not only able to detect those videos or files with the GPS stickers? Are videos without stickers being recognized by your computer? Which computer are you using, and how are you trying to access the files? Are you using any particular media player or application?

Highlighted
Sightseer

Hi! No, my PC is not able to detect videos with GPS stickers. Videos without them are recognized. I´m using a windows based Acer laptop. I´m simply connecting the iPad, looking for the specific folder, as you´ll normally do on any iphone or ipad to copy a picture, and trying to copy/paste the file itself.

Highlighted
GoPro

Hi @rapidmesa3335

Is this only happening to one file?

Are you able to test this with a new recording?

Do you still have the file saved on the camera?

What happens if you transfer the files directly to the computer instead of getting it from the iPad?

Thanks!

Ej