Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
GoPro Apps for Desktop
Reply
Hiker

Gopro max exporter me daña videos

[ New ]
Cuando descargo videos 360 desde la cámara al móvil... Se visualizan perfectos. Cuando copio el archivo al ordenador... La aplicación gopro player hace una vista previa del video y se visualiza bien. Cuando los exportp con gopro max exporter... Los videos de dañan, estropean, no sirven. Los convierte pero daña la imagen del video. La parte central del video está como absorvida por el video... Y se daña toda la imagen del video. El video queda inservible. Pensé que me pasaba com un archivo solo pero todos los videos que he probado me sucede igual. Me estropea los videos. Son los videos grabados a 3k y 60fps.
AYUDA

Accepted Solutions
GoPro

Re: Gopro max exporter me daña videos

[ New ]

Hello @mrechi40. If you are shooting with 3K 50fps/60fps, you will need the GoPro Player Beta2 to render the .360 file correctly. 

Our team is currently working on a Player for Windows. We do not have a release date yet but if you would like, you can join the Windows GoPro Player Beta Facebook Group to have access to the app. Testing is currently on stage 2. To proceed, click on this link.

View solution in original post

All Replies
GoPro

[ New ]

Hello @mrechi40. If you are shooting with 3K 50fps/60fps, you will need the GoPro Player Beta2 to render the .360 file correctly. 

Our team is currently working on a Player for Windows. We do not have a release date yet but if you would like, you can join the Windows GoPro Player Beta Facebook Group to have access to the app. Testing is currently on stage 2. To proceed, click on this link.

Hiker

[ New ]
Me he descargado la beta 3
Me he descargado las cuatro o cinco versiones de beta 2

Imposible exportar un video.

O da error y se cierra la aplicación
O se queda bloqueado en el 50℅
O directamente se cierra la aplicación

Cada dia que pasa hay un problema mas en el camino

Gopro android no permite guardar videos en el teléfono tras editarlos
Gopro android en xiaomi redmi note 8 pro no permite tampoco compartir videos
Gopro max exporter no funciona con videos 3k...los destroza
Gopro player no exporta videos 3k.. Da error y se cierra o se bloquea en 50℅

Cada dia que pasa hay una piedra en el camino y no puedo disfrutar de mi gopro max
Cada dia que pasa veo muchos usuarios que se quejan en facebook, web de gopro soporte, youtube, diversos foros y webs.

Reslmente todos estos fallos no van a ayudar nada a la empresa y van a caer en picado las ventaadegopro max

Queremos soluciones ya y poder disfrutar de nuestra cámara.

De qué sirve grabar videos si no puedo trabajar con ellos? Un ladrillo haria la misma función que la cámara actualmente
GoPro

[ New ]

Hi @mrechi40

We have recently released an update for the GoPro app both on Android and iOS.

Please make sure to restart your phone before pairing it with the camera again.

Let us know if this helps with the 360 files on the GoPro App.

Thanks!

Ej

Tourist

[ New ]

tengo el mismo problema. pudiste resolverlo?

GoPro

[ New ]

Hello @jggarciad. Please run any available OS updates and make sure to have the latest update for your Graphics Card/s drivers installed. Additionally, make sure to update the app to the latest version and as an alternative, install Visual C++ redistributable 2019 from Microsoft website https://support.microsoft.com/en-us/help/2977003/the-latest-supported-visual-c-downloads or join the facebook beta program and download our msi that doesn't contains this issue.

Additionally, we have the GoPro Player for Windows available at https://community.gopro.com/t5/en/GoPro-Player/ta-p/413305.