Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
GoPro Apps for Desktop
Reply
Highlighted
Tourist

Gopro MAX editing su windows mancante

Manca l'app di editing per windows purtroppo non ne ero al corrente al momento dell'acquisto la max è ottima ma la mancanza dell'app per windows è un difetto enorme , quando pensate di renderla disponibile ?

The editing app for windows is missing, unfortunately I wasn't aware of it at the time of purchase, the max is excellent but the lack of the app for windows is a huge defect, when do you think to make it available?

Highlighted
GoPro

Re: Gopro MAX editing su windows mancante

Hello, @gianlucap5361. Our team is in very active development of the GoPro Player for Windows. If you haven't yet, sign up to be part of the Beta testing group so you can participate in the testing and have access to the latest build/version of the Player. To start, please fill out the form at https://forms.gle/fJgfm982PUPbn23D7 . 

Please note that there will be no automatic response. The form just puts you on the list of those who will receive the email when the update is sent out. 

Highlighted
Tourist

Good morning
I filled in the form as requested,
from where can i download the editing program 360 of the gopro Max for windows?
currently I can not edit 360 movies my cell phone is not suitable and I do not intend to change it ... the max as I said is excellent but if I can not edit the films the 360 shots are completely useless!
I don't want to buy a mac or a new mobile phone, I think all Gopro users who have a PC with windows think like me.
honestly if i knew about this problem i didn't buy it.

Buon giorno
ho complilato il form come richiesto ,
da dove si può scaricare il programma di editing360 della gopro Max per windows ?
attualmente non riesco ad editare i filmati in 360 il mio cellulare non è adatto e non ho intenzione di cambiarlo ... la max come dicevo è ottima ma se non posso editare i film le riprese a 360 sono del tutto inutili !
non voglio comprare nè un mac nè un nuovo cellulare , credo la pensino come me tutti gli utenti gopro che hanno un pc con windows .
sinceramente se sapevo di questo problema non la compravo .

@mariustanya  ha scritto:

Hello, @gianlucap5361. Our team is in very active development of the GoPro Player for Windows. If you haven't yet, sign up to be part of the Beta testing group so you can participate in the testing and have access to the latest build/version of the Player. To start, please fill out the form at https://forms.gle/fJgfm982PUPbn23D7 . 

Please note that there will be no automatic response. The form just puts you on the list of those who will receive the email when the update is sent out. 

Highlighted
Tourist

Good evening
I filled out the form as requested.
where can i download the MAX 360 editing program for windows?
at present I cannot edit 360 videos, my phone is not suitable.
I don't want to change phone or buy a mac.
I believe that all people who like me have a pc with OS windows have the same huge problem.
honestly if I had known before that there is no way to edit videos in 360 on windows I would not have spent 500 euros for MAX plus more money for accessories.
i think max is fantastic but what can i do with 360 files if i can't edit them?
can you give me the link for the beta version? thanks

Buona sera
ho complilato il form come richiesto .
da dove posso scaricare il programma di editing 360 della MAX per windows ?
allo stato attuale non posso editare i video a 360 , il mio telefono non è adatto .
non voglio nè cambiare telefono nè comprare un mac .
credo che tutte le persone che come me hanno un pc con SO windows hanno il mio stesso enorme problema .
sinceramente se avessi saputo prima che non esiste il modo di editare i video in 360 su windows non avrei speso 500 euro per la MAX più altri soldi per gli accessori .
credo che la max sia fantastica ma cosa ci faccio dei file 360 se non posso editarli?
potete fornirmi il link per la versione beta ? grazie

Highlighted
Tourist

Novità riguardo l'app di editing 360 per la max su windows ? 

come dicevo ho compilato il form 

mi mandate la versione beta ? 

grazie 

What's new about the 360 editing app for max on windows?

as I said I filled out the form

can you send me the beta version?

thanks