Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
GoPro Apps for Desktop
Reply
Highlighted
Hiker

GoPro Quik não salva o arquivo final

Olá!

Hoje recebi uma notificação sobre a última atualização do aplicativo para Windows Quik. Atualizei, escolhi os clips e a música e quando clico em salvar, nada acontece.

Tentei reiniciar o meu computador e nada mudou.

Tem algo a ver com a atualização do Quik? Alguém mais passando por esse problema?

Obrigado,

Edu Pimentel

Highlighted
GoPro

Re: GoPro Quik não salva o arquivo final

Hello @bravewater84607

Which version of Quik for desktop app do you have now? Please make sure that there is an import folder that is assigned in your recently updated Quik app. You can do this by going to the Settings in Quik (click on the gear icon), then checking if there is information on the import location. There should be a folder specified there. Also check and make sure there is ample storage on your computer's hard drive. 

Let is know how it goes. 

Thanks, 
Marius

Highlighted
Hiker

Olá Marius! Obrigado pela resposta e me desculpe pela demora.

Me pareceu estar tudo certo na aba de configurações - existe uma pasta para importação configurada e eu possuo 33GB livres em meu computador.

A versão que eu possuo instalada é a versão 2.6.2.841.

Tentei salvar hoje novamente e não consegui. Persiste o mesmo erro de quando eu clico em salvar, nada acontece.

Obrigado!

Highlighted
GoPro

Hi @bravewater84607

Was it working fine before the update was done?

See if uninstalling and reinstalling the application will make a difference. Alternatively, you may contact our Support Team to have this checked further.

Please take note of their opening hours listed here: https://gopro.com/help/ContactUs

Regards,

Ej