Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
GoPro Apps for Desktop
Reply
Tourist

Bonjour, je n'arrive pas à utilisé ma GoPro hero 9 en webcam sur Windows 10.

[ New ]
La GoPro ce met en mode webcam. Mais lorsque je veux voir l'aperçu écran noir. J'ai changé de câble, port USB. J'ai également desinstaller et réinstaller plusieurs fois le logiciel mais rien à faire. Très déçu de se problème sachant que mon achat c'est orienté sur le fait qu'on pouvait l'utiliser en webcam. Se problème persiste sur mes deux ordinateurs.
GoPro

Re: Bonjour, je n'arrive pas à utilisé ma GoPro hero 9 en webcam sur Windows 10.

[ New ]

Hi @axelg68052

What version of the app are you using?

Please go over the steps on GoPro Webcam FAQ and Troubleshooting

Let us know how it goes.

Thanks!

Ej

Tourist

Re: Bonjour, je n'arrive pas à utilisé ma GoPro hero 9 en webcam sur Windows 10.

[ New ]
J'utilise la version 1.0.1.667 beta
GoPro

[ New ]

Hi @axelg68052

The latest version for the Windows app is 1.0.0.638.

Please update your app.

Windows Utility Download

Let us know how it goes.

Thanks!

Ej

Tourist

[ New ]

Bonjour,

J'ai téléchargé la version précédente seulement pour essayer. C'est bien avec la version 1.0.0.638 que cela ne marche pas excusé moi.

Cordialement.

Axel gigos

Capture.PNG
GoPro

[ New ]

Hi @axelg68052

Can you please clarify if the issue has been sorted out by the latest version?

Just checking as the post was just translated.

Thanks!

Ej

Tourist

[ New ]
Bonjour j'ai télécharger l'ancienne version en désespoir pour voir si le problème était la nouvelle version. Les deux version ne fonctionnent pas ecran noir comme l'indique l'image du dernier message.
GoPro

[ New ]

Thanks! @axelg68052

Were you able to go through the steps on the link?

Does the same happen when the camera is set up without the battery?

Can you also try another cable or port?

If it's still the same, please let our Support Team check on this further.

You may submit a request for a callback or initiate a chat session through https://gopro.com/help/ContactUs

Regards,

Ej