Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
Cameras
Reply
Tourist

sin contenidos - la SD puede contener datos

[ New ]

Me pasé la tarde utilizando mi nueva GoPro (estrenada hace tres días). Al llegar a casa, sólo me aparecían los últimos vídeos y fotos sacados (y los pasé a la app gopro en mi teléfono). Ni rastro del resto de hoy ni de los de ayer y antes de ayer. Al cabo de un rato, no aparecía nada y cuando intento ver los documentos en la cámara, dice "sin contenidos - la sd puede contener datos". He probado la SD en un teléfono y no aparece nada.

La SD venía con la GoPro (comprada en la página oficial GoPro).

Estoy obviamente decepcionada, ya que me he gastado una suma importante de dinero y al tercer día me pasa esto.

¿Dónde están mis fotos y vídeos? ¿Cómo los puedo recuperar?

Accepted Solutions
GoPro

Re: sin contenidos - la SD puede contener datos

[ New ]

Hi @deftcliff3847

What SD card are you using?

While the camera is paired with the app, try scrolling down all the way to the bottom of the page.

Files may have been incorrectly dated.

You can also check the files on a computer using an SD card adapter.

If it's still the same, please reach out to our Support Team through https://gopro.com/help/ContactUs to have this checked further.

Thanks!

Ej

View solution in original post

All Replies
GoPro

Re: sin contenidos - la SD puede contener datos

[ New ]

Hi @deftcliff3847

What SD card are you using?

While the camera is paired with the app, try scrolling down all the way to the bottom of the page.

Files may have been incorrectly dated.

You can also check the files on a computer using an SD card adapter.

If it's still the same, please reach out to our Support Team through https://gopro.com/help/ContactUs to have this checked further.

Thanks!

Ej