Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
Cameras
Reply
Tourist

Unscharfe Bilder GoPro 7 Black

[ New ]
Hallo an alle,
ich habe mir vor etwas über einem Jahr die GoPro 7 geholt und war bislang sehr zufrieden. Seit ein paar Tagen (davor wurde sie eine längere Zeit nicht benutzt) macht sie allerdings nur noch ganz unscharfe Bilder. Die Qualität ist nicht nur "nicht gut", sondern richtig schlecht. Ich habe sie mal auf die Werkseinstellungen zurückgesetzt - das brachte keinen Erfolg. Das Update ist aktuell (1.90). Die Videoqualität ist gut wie immer.
Hat jemand eine Idee, woran das liegen könnte?
Vielen Dank im Voraus :)

Accepted Solutions
GoPro

Re: Unscharfe Bilder GoPro 7 Black

[ New ]

Hello, @fleetstorm03484. Did you ever change any setting while using the camera to capture Photos? These include setting the camera with Protune on, RAW on, or the field of view. 

See if manually updating the camera (in addition to the factory reset) will help clear the issue. To do this, follow the steps under Manual Update here. Let us know how it goes. Thanks!

View solution in original post

All Replies
GoPro

[ New ]

Hello, @fleetstorm03484. Did you ever change any setting while using the camera to capture Photos? These include setting the camera with Protune on, RAW on, or the field of view. 

See if manually updating the camera (in addition to the factory reset) will help clear the issue. To do this, follow the steps under Manual Update here. Let us know how it goes. Thanks!

Backpacker

[ New ]

Yes, you're using the wrong settings for taking photo's.

Try providing a sample "blurred photo" as well as the photo settings you are using and people may be able to offer more help.