Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
Cameras
Reply
Tourist

Unir los archivos (movies) de los capítulos

[ New ]

Hola.

¿Como se unen los archivos de grabacion de la hero9?

De una grabacion tengo hasta 7 capitulos y quisiera saber si hay algun software especifico para unir los capitulos en una sola movie.

He probado a subir estas movies a mi Media Library en la nube pero no veo que las una.

La verdad es que es un... "inconveniente" que la libreria o una aplicaion de gopro no haga esto.

Gracias

Nomad

Re: Unir los archivos (movies) de los capítulos

[ New ]

Bonjour,

La GoPro fractionne les fichiers trop volumineux en plusieurs dossiers afin de faciliter le transfert.

Tu peux les assembler dans un programme de montage.

Tourist

[ New ]

Que haya capitulos está muy bien para la transmision pero Quik debería poder unir los archivos sin perder calidad ni datos GPS.

El problema es que cuando los uno con un programa de montaje (por ejemplo premiere), desaparecen los datos GPS.

¿Hay algun programa que una los archivos y no pierda los datos GPS?

gracias

Hiker

[ New ]

The only way that I found and it works for me is through GoPro Cloud but that requires a paid GoPro Subscription.

Recordings in the cloud are not "chaptered", you can download them back to your computer.

That should work in GoPro app saving to mobile, but I didn't checked as in my case camera direct Internet connection is much faster than connection to the phone,

Edited:

That camera -> GoPro Cloud -> computer trip retains telemetry stream.

Tourist

[ New ]

Tengo la gopro suscripcion, pero no encuantro esa funcion.

Cuando subo las movie via web, no me las une

¿Donde está exactamente esa funcion?

gracias

I have a gopro subscription, but I can't find that function.

When I upload the movies via web, it does not join it. Are "chaptered"

Exactly where is that function? thanks

Hiker

[ New ]

It only works if you send new video from your camera to GoPro cloud directly. Using WiFi connection.You need to set up your camera with WiFi and connect it with subscripion. It is done using the phone app. You can set up camera to send new footage to GoPro cloud every time you charge your camera. Or you can trigger it manually from camera's Settings -> Subscription menu.

Once all set, chaptered recordings are transfered to GoPro and forms a single recording. You can download it from the cloud afterwards.

Tourist

[ New ]

Funciona perfectamente!, gracias.

La pena es que solo se unan las movies cuando las subes a la nube.

Deberia hacerlo Quik porque si no tienes la subscripcion a gopro, no hay manera de hacerlo sin perder los datos de GPS.