Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
Cameras
Reply
Sightseer

Qualitätsmangel GoPro Hero 7 Black

[ New ]
Hallo GoPro Support,

ich habe mir vor einer Woche die GoPro Hero7 Black gekauft da ich bislang eine Hero3 Black benutzt habe und mit der Cam sehr zufrieden war.

Nach dem Auspacken wurde meine Begeisterung sofort im Keim erstickt da ich feststellen musste, dass im Display ein Pixelfehler war.
Am naechsten Tag habe ich die Cam umgetauscht und habe eine neue erhalten.
Also packte ich diese aus und musste dieses Mal feststellen, dass der Akkudeckel ca. 1mm abstand.
Also ging ich erneut zu MediaMarkt und tauschte die Cam um.
Erneut bekam ich eine neue.
Genervt packte ich die 2. Cam aus und Überraschung... wieder ein Pixel Fehler. Außerdem entlädt sich der Akku selbstständig bei ausgeschalteter Camera.

Jetzt frage ich mich ob es für 420€ zu viel verlangt ist vom führenden ActionCam Hersteller eine funktionierende und einwandfrei funktionierende Cam zu bekommen.

Accepted Solutions
GoPro

Re: Qualitätsmangel GoPro Hero 7 Black

[ New ]

Sorry to hear about the trouble, @achris99. If the pixel error is the same, could it be that you got back the first HERO7 Black camera that you got from the store? See if you can exchange for another unit in the store. If possible, it would be best to check the unit while in the store to make sure that there are no more issues. 

Should you need further assistance, you may connect with our Support team at https://gopro.com/help/ContactUs . You may direct them to this thread for reference. Best regards!

View solution in original post

All Replies
Tourist

[ New ]

vaya suerte! estoy de acuerdo que 420 euros demasido para luego tener estos desperfectos 

GoPro

[ New ]

Sorry to hear about the trouble, @achris99. If the pixel error is the same, could it be that you got back the first HERO7 Black camera that you got from the store? See if you can exchange for another unit in the store. If possible, it would be best to check the unit while in the store to make sure that there are no more issues. 

Should you need further assistance, you may connect with our Support team at https://gopro.com/help/ContactUs . You may direct them to this thread for reference. Best regards!