Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
Cameras
Reply
Sightseer

Probleme de commande

[ New ]

Bonjour,

j'ai acheté aujourd'hui à 15.45 hrs sur votre site une Hero9 black avec abonnement pour un montant de 379,98 € (n° de commande MP-04428551). Je me connecte ce soir à 21.00hrs et je constate que le pack hero9 est à 379,98 € et comprend l'abonnement, la poignée flottante, la batterie supplémentaire, le clip pivotant et la carte mémoire ! Je ne bénéficie pas de ces accessoires alors que j'effectue la commande le même jour pour le même montant ! Comment est-ce possible ?

Je souhaite dès lors que cette fâcheuse situation soit réparée. Je vous avoue que je me sens extrêmement lésé et pense utiliser mon droit de rétractation dans les 14 jours ! J'espère que vous pourrez trouver une solution heureuse à cette situation.

D'avance merci.

ps: je n'ai pas trouvé d'autre endroit pour signaler ce problème. Le lien "contactez-nous" ne fonctionne pas en ce moment !

GoPro

Re: Probleme de commande

[ New ]

@dimdedi, promotions and bundles on our website change throughout the year. You can contact our Support Team so they can look into options for you.

When contacting our Support Team through https://gopro.com/help/ContactUs, if you haven't yet, try again after clearing cache and cookies or using a different browser. You may also explore using an incognito browser to see if it makes a difference. Also, please manually enter the details on the form; do not copy-paste the info.

Once on the page, fill out the form and you will be given an option to initiate a chat conversation or to request a callback. Be sure to put in your best contact number on the form.

Should you encounter any issue scheduling a callback or a live chat, please ensure that your browser isn't blocking cookies and the pop-up blocker should be disabled. If you run across issues, there are some suggestions provided by a Hub member in this thread that might help.