Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
Cameras
Reply
Highlighted
Sightseer

Problemas a conectar a gopro hero4 black ao telemovel

[ Edited ]

Olá. hoje eu comprei GoPro hero4 para livestream, mas enfrentei um grande problema na câmera. a câmera wi-fi está detectando no meu Xiaomi Mi8 Lite e através do aplicativo, mas toda vez que eu tento conectar pede-me para colocar uma senha nas câmeras wi-fi, certamente os números de emparelhamento não estão disponíveis para ele porque seus apenas 4 números e wi-fi A senha deve ter mais de 4 dígitos, então estou me perguntando depois de pesquisar em todos os lugares sobre isso e problemas comuns, o que eu tenho que fazer para conectar meu gopro wifi para o meu celular para que eu possa usar o aplicativo gopro.  

Informações:

GoPro Hero 4 Black com a versão atualizada v05.00

Xiaomi mi8 Lite com android atualizado 9.0 PKQ1

65281432_344352956491609_6797557126341328896_n.png
Highlighted
GoPro

Re: Problemas a conectar a gopro hero4 black ao telemovel

Hi @vegitossgss,

Sorry to hear about the trouble. Typically, the connection issue between camera and GoPro App can be resolved by resetting the Wi-Fi settings. Please follow these troubleshooting steps accordingly: 

1. Remove your camera entry from the GoPro App's history. 
    • Android: Open GoPro App. Press and hold the image of the camera and delete the entry from your camera history. 
    • iOS: Open GoPro App. Tap the pencil icon in the top-left corner of the Camera menu page. Tap the red X icon to delete the camera entry from your app’s history. 
  2. Reset your camera’s Wi-Fi settings using the instructions HERE.
  3. Delete the GoPro camera under the Bluetooth and Wi-Fi entries in your mobile device’s settings before attempting to re-pair to your GoPro using the instructions HERE.

Kind Regards,
Ann