Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
Cameras
Reply
Tourist

Mienten, mienten y vuelven a mentir

[ New ]
ya hace una semana que ordené la nueva cámara y unos accesorios y hasta hoy no me dan razón de mi pedido... el mismo día de la compra tomaron mi dinero y recibí el correo de confirmación de la compra. Puede alguien del equipo gopro dar una explicación de lo que pasa que no sea otra mentira... no .e pidan que hable con servicio al cliente porque ya lo he hecho.
Hiker

Re: Mienten, mienten y vuelven a mentir

[ New ]
Same problem here in Canada. Seems GoPro launched the Hero9 with very little inventory and mostly only US clients are receiving their orders.

We basically just pre-ordered.
Tourist

[ New ]
if we talk about delivery, the gopro team disappears ... it has been a bad experience with this purchase, surely they do not want to acknowledge to the competition that the launch was too big for them
Sightseer

[ New ]
La mía, encargada el mismo día del lanzamiento me ha llegado hoy. Salió de Holanda el viernes. Han tenido retraso con los pedidos.
Yo me puse en contacto con ellos por la web, y me llamaron y me informaron, todo muy bien. Incluso me volvieron a llamar el día anterior a qué me llegara para confirmarme que la recibia al día siguiente.
Tourist

[ New ]

yo he tratado de que me den razon de mi pedido y hasta el momento tras haber intentado en varias ocaciones con varios agentes aun no tengo una respuesta positiva

Nomad

[ New ]

Yes, the whole thing is super frustrating. 

I ordered nearly a week ago, money has gone from my account, and I havent even gotten a confirmation email. 

I could walk 100 metres down the road where they have tonnes of stock. 

I would just get a refund, but I have read on here how difficult a process that is.....