Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
Cameras
Reply
Sightseer

Meine Hero 3 + Silver wird in der quick App nicht erkannt.... Vor dem Update gab es nie Probleme

[ New ]
Ich starte die App und versuche eine Verbindung herzustellen... Hatte den Namen erkannt und für eine Sekunde verbunden und dann gleich mit der Nachricht.. Verbindungsprobleme getrennt... Habe dann im WLAN Speicher meine Cam gelöscht und nun wird sie gar nicht mehr erkannt
GoPro

Re: Meine Hero 3 + Silver wird in der quick App nicht erkannt.... Vor dem Update gab es nie Probleme

[ New ]

Hi @coolhike212

What phone are you using? Do you have the latest version of the app?

Try manually connecting to the camera's Wi-Fi network from your phone’s Wi-Fi settings.

Then go back to the app to complete the connection.

If it's still the same, try pairing the camera with another phone to help isolate the issue further.

Let us know how it goes. 

Thanks!

Ej

Sightseer

Re: Meine Hero 3 + Silver wird in der quick App nicht erkannt.... Vor dem Update gab es nie Probleme

[ New ]
Konnte den Fehler beheben. Die Gopro hat das letzte Update. Jedoch hat sie WLAN Probleme. Sie wird zwar nun gefunden, wird aber immer wieder getrennt weil das Signal zu schwach ist. Handy und Gopro liegen nebeneinander.
GoPro

[ New ]

Thanks for the update. @coolhike212

Feel free to post back if anything comes up.

You may also reach out to our Support Team through https://gopro.com/help/ContactUs