Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
Cameras
Reply
Sightseer

Lieferzeit liefertermin Zubehör Kompatibilität

Hallo,

ich bin überlegen ob ich am Trade In teilnehme und meine Canon IXUS 870 IS gegen die neue Hero 8 Black tausche. Dazu habe ich ein paar Fragen.

1. Ist bereits vorhandenes Zubehör wie Halterungen etc. insbesondere ein Gimbal Feiyutech G6 weiterhin voll kompatibel?

2. Wann wird die Hero 8 geliefert ? Ich muss ja vorab die alte Kamera einsenden und wäre dann ja erstmal ohne ..

3. Geht der Trade in mit der Canon? Oder muss das eine GoPro sein?

Mit freundlichen Grüßen Kai-Uwe Jaap 

Explorer

Re: Lieferzeit liefertermin Zubehör Kompatibilität

Most GoPro accessories will work except housings. You need to check with 3rd party vendors, like Feiyutech, for their products compatibility.

The Trade in works like this:
1) You place your order
2) A shipping label is sent to your email
3) You have 45 days to have your camera delivered to GoPro (it can be ANY camera, as long as the retail value was $100 or more)
4) When GoPro receives your camera, you will be notified and the GoPro processing department will also be notified.
5) Processing the order will be done in 1-3 business days (excluding weekends and holidays
6) Once the order is processed and your payment received, your camera will be shipped via 2-day delivery.