Ask a Question
GoPro Support Hub Find a solution. Share a solution. Ask a question. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
Cameras
Reply
Highlighted
Sightseer

La cámara no guarda la fecha y hora / Camera do not save date and time

Hola,

Compré una HERO5 Black en noviembre, usándola semanalmente hasta marzo. No la he vuelto a usar hasta ayer, ya que me llegó el correo de la nueva versión del firmware. Actualicé y ahora cada vez que la enciendo me pide la configuración inicial (idioma, fecha, hora, etc.). La he actualizado manualmente pero sigue haciendo lo mismo. 

Por otro lado, y esto ha pasado desde el principio y no sé si es normal, la cámara se calienta muchísimo cuando está funcionando, y la batería no dura ni una hora grabando a intervalos cortos. La tarjeta de memoria es una SanDisk Extreme de 64Gb.

¿Alguien me puede indicar cómo solucionar estos dos problemas?

Gracias.

----------------

Hi,

I bought a Hero5 Black last november, using it weekly till march. Then I stop using it until yesterday. When I received the email about the new firmware version, I updated the camera. Now, every time I switch it on it asks me for language, date, time and so on. I have updated it manually, but it keep requesting the initial setup.

Moreover, since I bought the camera it goes very hot when recording, and battery runs out in about an hour, shooting short videos. I use a SanDisk Extreme memory card (64Gb).

Does anyone know how to fix this two issues?

Thanks.

sd_info.txt:

Card Slot ID: 0
Manufacturer ID: 0x3
OEM/Application ID: SD
Product Name: SE64GDS
Product Version: 8.0
Product Serial Number: 0x894f0c99
Manufacture Month/Year: 5/2016

version.txt:

{
"info version":"2.0",