Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
Cameras
Reply
Tourist

Keine Rückmeldung wegen Geld zurück Garantie.

[ New ]

Hallo,

ich habe meine GoPro wieder zurück geschickt nachdem diese nicht so funktionierte wie SIe sollte. 

Ich habe auch ein Formular bekommen und die RMA auf das Paket geschrieben. Der Artikel ist auch dann per UPS

auch bei GoPro zugestellt worden.

Seitdem habe ich keine Rückmeldung erhalten. Der Chat bricht in verschiedenen Browsern ab und

einen Rückruf habe ich trotz merhmaliger Anfrage auch nicht mehr erhalten. Ich möchte wie versprochen

mein Geld zurück bekommen, ich warte jetzt fast 4 Wochen und kann niemanden erreichen, dabei müsste

das einfach nur per Paypal zurück überwiesen werden.

Wenn ich auch hier nichts erreiche werde rechtliche Wege einleiten. Von einer Firma wie GoPro hätte ich 

eigentlich einen professionelleren Umgang erwartet aber es geht anscheinend vielen Kunden so und man muss

Wochenlang hinter seinem Geld hinterlaufen.

Bitte lasst uns den Fall schnell lösen,

Grüße Kim 

GoPro

Re: Keine Rückmeldung wegen Geld zurück Garantie.

[ New ]

Hi @kimm7532

Sorry for any trouble caused.

Can we have the case or the order number for reference, please?

Thanks!

Ej

Tourist

[ New ]

Thanks for your reply,

the case is Fall 08015200

and the Return was 

#RMA-642188.

If you need further information like the UPS Tracking i will give it you.

Regards

Adventurer

[ New ]

PP is always great getting your funds back use it.   if you feel the transaction should be in the next statement and is not then by all means do not threaten gopro, just do it.

GoPro

[ New ]

Thank you for the details that you provided, @kimm7532. We see that a refund has already been processed in our system last  July 20th. It typically takes 10 to 15 days for the amount to be reflected on your account. You may want to check with your bank for updates. 

Tourist

[ New ]

I went to the bank and until now there is no transaction from gopro. What do you mean with the refund is precoessed. If you did the transaction i want some details, like tansaction number and involved bankaccounts. So i can let them search for it in the last 3 remaining days of your 15 days period to fullfill the process.

Sp please send me an E-Mail about. I wonder why i have to get the information in a public chat instead of contacted via mail. Then i have would been much more relaxed about the whole refund process.

Adventurer

[ New ]

I understand your Frustration,

Aug 10th.  if gopro does not give you the funds by then?   this topic just fall to an archieve....

GoPro

[ New ]

Sorry, we do not have access to such details, @kimm7532. It would be best to get in touch with our Support team for assistance on this matter. To connect with them, visit https://gopro.com/help/ContactUs . Once there, select "Contact Us" and proceed with either chat or a callback request.