Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
Cameras
Reply
Sightseer

Kamerapasswort vergessen

[ New ]

Ich besitze eine HERO3 und wollte nach längerer Zeit einen Film drehen und dazu meine Kamer, wie sonst auch immer, mit meinem Tablet verbinden. Plötzlich muss ich win Passwort eingeben, dass ich zuvor nie gebraucht habe, um die Kamer per Bluetooth mit meinem Tablet zu verbinden. Kein Passwort meiner immer verwendeten funktioniert. Wie kann man dieses Passwort zurücksetzen.

Muss zugeben, dass ich von dieser neuen Software sehr enttäuscht bin und mich wegen dieser umständlichen Bedienung sicher keines Ijhrer Produkte mehr zulegen werde.

Nun hoffe ich auf Hilfe, denn die Möglichkeit einen Film zur Erinnerung zu drehen, ist vorbei.

Grüße Max Kraßnig

Accepted Solutions
GoPro

Re: Kamerapasswort vergessen

[ New ]

Hello @quickhero38467.  These instructions will guide you through resetting the Wi-Fi name and password for your HERO3 camera. Please remember the distinction below though:

• For HERO3 - copy and save the update FILES in the root of the SD card
  • For HERO3+ - copy and save the update FOLDER in the root of the SD card

Feel free to post back for any other concerns or questions. 

View solution in original post

All Replies
GoPro

Re: Kamerapasswort vergessen

[ New ]

Hello @quickhero38467.  These instructions will guide you through resetting the Wi-Fi name and password for your HERO3 camera. Please remember the distinction below though:

• For HERO3 - copy and save the update FILES in the root of the SD card
  • For HERO3+ - copy and save the update FOLDER in the root of the SD card

Feel free to post back for any other concerns or questions.