Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
Cameras
Reply
Tourist

Ho solo una preimpostazione video

[ New ]

Buongiorno,

Gopro 9 Black nuova e 5 problemi:

1) ho solo una preimpostazione video (si chiama Videomax) mancano quelle descritte in manuale (standard, attività, cinematica ecc).

2) Non posso creare una nuova impostazione video in quanto il "+" che dice il manuale al termine dell'elenco non c'è

3) nei parametri dell'unica preimpostazione video non è disponibile 4K, solo 2.7 K o inferiori, stessa cosa sull'impostazione "Foto Max"

4) il telefono (Huawey mate) si connette alla fotocamera ma non vedo l'anteprima

5) Mi dice che c'è un aggiornamento per la fotocamera ma quando cerco di scaricarlo questa si disconnette dal telefono

Grazie,

Davide

Accepted Solutions
Backpacker

Re: Ho solo una preimpostazione video

[ New ]

You have enabled "Max Lens Mod" mode.  When the Max Lens Mod is attached, the maximum resolution is 2.7K.  Turn off Max Lens Mod Mode and you'll have all your resolutions back.  When you swipe down on the rear screen it's the icon in the lower right.

View solution in original post

Tourist

[ New ]

Thank you. I cannot update the camera, the phone connects and seems ok but when I choose to update the camera it disconnects.

Thenk you,

Best regards

Davide

View solution in original post

Backpacker

[ New ]

All Replies
Backpacker

[ New ]

You have enabled "Max Lens Mod" mode.  When the Max Lens Mod is attached, the maximum resolution is 2.7K.  Turn off Max Lens Mod Mode and you'll have all your resolutions back.  When you swipe down on the rear screen it's the icon in the lower right.

Tourist

[ New ]

Thank you. I cannot update the camera, the phone connects and seems ok but when I choose to update the camera it disconnects.

Thenk you,

Best regards

Davide

Backpacker

[ New ]

Then proceed to do a manual update of your camera

https://gopro.com/en/us/support/product-update/register-camera