Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see if it is on our Update page.
Cameras
Reply
Tourist

Hero 10 Shipping Delays?

[ New ]

So, want to get an idea from others out there. I ordered a Hero 10 on the 17th of September, with the website saying it would be shipped the same day if placed before 15:00 SGT, or next day if placed after that time (with express shipping 4-5 Days).

Still shows as processing, no updates from GoPro about it either.

Anyone else noticed this happening?

Accepted Solutions
GoPro

Re: Hero 10 Shipping Delays?

[ New ]

Hi @moviedo

We have sent the tracking number via direct message.

Hi @lyndons87 @svenoo

Sorry for any trouble caused.
Your orders are on the fulfillment status. A tracking number will be assigned soon.
You may also check the status through https://gopro.com/en/us/order-status

Thanks!
Ej

View solution in original post

All Replies
Tourist

Betreff: Hero 10 Shipping Delays?

[ New ]

Ich habe am 16ten bestellt um ca. 16Uhr bestellt.
Bis jetzt auch keine Versand. Leider hab ich das schon mal erlebt und meine Erfahrung ist das sie die Bestellung verloren haben bzw. das sie nie ankommt. Die merken es leider selbst auch nach Wochen nicht. Wenn Du dann mal den Support erreichst sagen die Dir, das die die Bestellung verloren haben und Du quasi Pech gehabt hast. Kein Wort der Entschuldigung oder Wiedergutmachung, egal wie oft oder wieviel Du gekauft hast.

Ich liebe die Kameras, aber wenn mal etwas scheifgeht, dann muss man bei GoPro leiden :-(

Tourist

[ New ]

I ordered on the 16th, called yesterday and they said 3-5 days processing.

Tourist

[ New ]
ja, vielleicht ist das so.
Ich glaub es allerdings nicht. Meiner Erfahrung ist wenn du nicht innerhalb von einem Tag eine Shippingnotification bekommst, kannst suchen gehen und hoffen.
Ich spreche hier allerdings von Europa vielleicht ist das anderswo anders.
GoPro

[ New ]

Hi @moviedo

We have sent the tracking number via direct message.

Hi @lyndons87 @svenoo

Your orders are on the fulfillment status. A tracking number will be assigned soon.
You may also check the status through https://gopro.com/en/us/order-status

Thanks!
Ej

Tourist

[ New ]

@aragon1006 Any chance you can check on my order, too?

I ordered on Sunday 19 September in Australia, and the indication then was for it to arrive within 4 to 5 days. Today, the status of the order is still "Order received - Pending Shipping". Do you have an estimated shipping date for me?

Sightseer

[ New ]

@aragon1006 could you please also check my order? ordered on the 19th and it's still pending

thanks Smiley Happy

GoPro

[ New ]

Hi @beedub28 @bruce33

Your orders are on the fulfillment status. It will be best to reach out to Support to follow up on the orders.

You may submit a request for a callback or initiate a chat session through https://gopro.com/help/ContactUs

Thanks!

Ej

Tourist

[ New ]

@aragon1006 : Thank you for your Help. Das Problem war das ich einen zusätzlichen Akku bestellt habe und zusätzlich Expresslieferung. Diese Kombination ist nicht möglich da ein zusätzliche Akku nicht per Flugzeug versendet werden kann, Expresslieferung aber bedeutet das es per Flugzeug transportiert wird. Die Bestellung blieb liegen und wurde nun storniert.
Blöd das euer Webshop das nicht checkt, aber gut so ist es.
Meine zweite Bestellung ohne Akku wurde in 24 Stunden geliefert. Vorbildlich, so wie es sein sollte.