Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
Cameras
Reply
Highlighted
Tourist
Accepted Solution

HERO3+Black

Bonjour, 

je vous contacte car ma gopro reste bloqué quand je l’allume et ne répond ta aucun bouton.

Pour l’eteindre je suis obligé d’enlever la batterie.

Il est également impossible de la connecter à l’application. 

Merci de m’apporter une aide, afin que je puisse profiter pleinement de ma gopro.

Cordialement, 

Accepted Solutions
GoPro

Re: HERO3+Black

Hello @nadjyd086

Have you tried doing a manual update on your camera? You can follow this link for instructions. Make sure that you are using a recommended SD card according to this list

Should the camera not allow you to complete the manual update, you can reach out to our Support team so they can assist you further. You can connect with them through phone or chat here https://gopro.com/help/ContactUs

Thanks, 
Marius

View solution in original post

All Replies
GoPro

Hello @nadjyd086

Have you tried doing a manual update on your camera? You can follow this link for instructions. Make sure that you are using a recommended SD card according to this list

Should the camera not allow you to complete the manual update, you can reach out to our Support team so they can assist you further. You can connect with them through phone or chat here https://gopro.com/help/ContactUs

Thanks, 
Marius

Tourist

Bonjour, Mariustanya

Malheureusement votre solution ne m’a aider à faire refonctionner ma GoPro.
Je possède pourtant bien l’une des carte sd compatibles que j’ai retrouvé dans votre tableau.
J’ai décidé de démonté la GoPro afin de voir si un autre problème empêcher le fonctionnement.
Après une vérification et un nettoyage des différents composent avec un bombe contacte ( nettoyant pour circuit électrique ).
J’ai constaté aucun problème , une fois le remontage effectué elle c’est remise à fonctionner correctement.
( sûrement un coup de chance).
Il ne me reste plus cas effectué la mise à jour.
Merci pour vos conseils et solution proposée.
Cordialement
Nadjy
GoPro

Thank you for posting back, @nadjyd086. There might have been something (probably minuscule) that got between working parts.  Good to know that the camera is working  again. Stay stoked and have fun using your GoPro!

Cheers, 
Marius