Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
Cameras
Reply
Highlighted
Sightseer

Gopro rotta

Buonasera,

La mia gopro hero 8 black non da più segni di vita, non si accende e non carica. Anche cambiando batteria. Non ha subito urti ed è in perfette condizioni.
15911214887777742671772766298994.jpg
Highlighted
GoPro

Re: Gopro rotta

@lucam08158, sorry to hear about the trouble. The power or charging issue in the camera can be related to either the charging fault, charging cable, battery problem, or the camera itself. Here are some troubleshooting suggestions that will help resolve this issue: HERO8 Black - Will Not Power On

Highlighted
Sightseer

Ciao lucam08158, anche a me era successo una cosa simile, soltanto che la mia ogni tanto riuscivo a caricarla del 5% al massimo e quando si accendeva sul monitor comparivano delle strisce viola. Anche he la mia mai colpi, mai in acqua, forse avevo il vizio di accenderlo e spegnerla tante volte ed è impazzita. Adesso dopo tre mesi in riparazione me l'anno sostituita con una nuova con una nuova.
Highlighted
GoPro

@franco650, this is an unusual behavior of the camera and sorry for the inconvenience this may have caused you. When you get a chance, please reach out to GoPro customer support at gopro.com/help/ContactUs so we can assist you further.