Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
Cameras
Reply
Tourist

Gopro entrou água

Bom dia!

Comprei a minha Gopro no dia 25/10/2017 pela empresa FAST SHOP S.A. (CNPJ: 43708379003974)

No final do ano passado em uma viagem ao Canada, minha camera simplesmente parou de funcionar apos eu tirar fotos com ela em um lago.

Chegando em casa abri o compartimento onde fica a bateria da camera e percebi que estava molhada. Tirei a bateria e testei com outra bateria, mas ainda sim a camera nao ligava, depois de alguns dias testei novamente e ela ligava e ate tirava fotos, mas o visor não funcionava.

Gostaria de saber como devo proceder nesse caso, tendo em vista que a minha gopro é a HERO 5 e nao precisa da capa protetora para usar submersa.

Possuo a xml da loja em que comprei no meu e-mail, caso se faça necessário.

Desde ja agradeço.

Att,

Thamires Calheiros

Explorer

Re: Gopro entrou água

You should first try to get an exchange at the store where you purchased the camera. If you cannot, you can contact the GoPro Support Team to find out what your options are.

This is a member to member support community. You can reach the GoPro Support Team here https://gopro.com/help/ContactUs

If you have difficulty connecting to the chat, try changing your location the the USA. If you don't have GoPro Plus, you need to reach out to them at these times
Sunday 7:00 AM to 4:00 PM
Monday 6:00 AM to 6:00 PM
Tuesday 6:00 AM to 6:00 PM
Wednesday 6:00 AM to 6:00 PM
Thursday 6:00 AM to 6:00 PM
Friday 6:00 AM to 6:00 PM
Saturday 7:00 AM to 4:00 PM
These times are (GMT-07:00) Pacific Daylight Time (America/Los_Angeles) so you will need to adjust according to your region.
Tourist

Ola Daniel!

Como informei, comprei a máquina em 2017, a loja não faz mais troca.
Somente com a gopro agora.

Como devo proceder?

Att,
Thamires Calheiros
GoPro

Hi @redmesa15143

Please refer to our Support Team to check on your options.

You may contact them by phone or chat through https://gopro.com/help/ContactUs 

Thanks!
Ej