Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
Cameras
Reply
Tourist

GO PRO 2018 No enciende

[ New ]

Hola estoy totalmente decepcionada de Go Pro, creo que juegan con el dinero y tiempo de la gente, estoy viajando y en Australia me compré una Go Pro 2018, venía con la tapa de la betería mala, no cerraba correctamente así que la cambié después a la nueva la metí al agua y a los segundos se apagó, abrí la tapa de la batería y estaba complementente mojada por dentro, de ahí nunca más encendió,  fui a la tienda a pedir que la cambiaran y me dijeron que era un error de modelo que me comunicara con go pro directamente, ahora estoy en Asia, sin cámara, sin dinero para comprarme otra, sin medio para registrar mi viaje, estoy molesta y creo que esto es PUBLICIDAD ENGAÑOSA, espero que me den una solución, compré la cámara en JB Hi FI de Cairns.

Accepted Solutions
GoPro

Re: GO PRO 2018 No enciende

[ New ]

Hello @toughbeach43536

This is definitely not an experience that we would like you to have. Let us help. Although we do not have repair centers, our Support team will be able to assist you directly. They will need to gather details from you regarding what happened to determine the cause of the camera being water-damaged. You can get connected with one of our representatives by calling or initiating a chat through https://gopro.com/help/ContactUs

Best regards, 
Marius

View solution in original post

All Replies
GoPro

Re: GO PRO 2018 No enciende

[ New ]

Hello @toughbeach43536

This is definitely not an experience that we would like you to have. Let us help. Although we do not have repair centers, our Support team will be able to assist you directly. They will need to gather details from you regarding what happened to determine the cause of the camera being water-damaged. You can get connected with one of our representatives by calling or initiating a chat through https://gopro.com/help/ContactUs

Best regards, 
Marius