Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
Cameras
Reply
Highlighted
Tourist

Erro com o app

Boa noite, gostaria de ajuda, estou tendo problema em relação ao aplicativo da go pro. 

Eu conecto minha camera no celular e entro no aplicativo, clico em ver midias porem as fotos recentes não estão aparecendo, aparece que nao ha novas fotos, porem no visor da minha camera eu consigo vizualiza-las mais preciso de passa-las para o celular e não conseguindo. Já tentei desinstalar e instalar novamente o aplicativo, tentei desconectar a camera e conectar novamente e não solucionou o problema, gostaria de ajuda 

Highlighted
GoPro

Re: Erro com o app

@activebeac60840, are you able to see the media files while your camera is connected? Under the camera control tab, tap on the "View Media" button to see the files directly from the SD card. See How to View, Copy, and Delete Media Using the GoPro App for more information.

Highlighted
Tourist

Não com a câmera conectada no aplicativo eu não consigo acessar a mídia pelo app, só na câmera mesmo, o que devo fazer ? Já tentei de tudo que podia
Highlighted
GoPro

@activebeac60840, are you able to view the media files through the in-camera playback? What's the error message that you get when attempting to view the media in the GoPro App? It will also help if you can provide a screenshot showing the issue. Thanks!

Highlighted
Sightseer

I’m having the same problem. I can see the fotos at the screen camera, but when I go to app it just doesen’t appears any of the latest media’s. How can I download?
Highlighted
GoPro

Hi @edukutscher

Please try to scroll down all the way to the bottom of the Media page. 
See if the files were just back-dated.

Thanks!

Ej