Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
Cameras
Reply
Tourist

Der Kundenservice ist der letzte Müll!

[ New ]

Der Kundenservice ist der letzte Müll!

Es ist nicht möglich, den Kundendienst zu kontaktieren. Weder telefonisch noch per Chat. Hände weg von einer solchen Organisation! Sie verkaufen Produkte, sie erhalten Geld dafür und im Falle eines Problems scheinen sie weg zu sein. Gib ihnen nur Geld, der Rest ist für sie nicht interessant. Bananenorganisation. Cat Frustrated

Explorer

Re: Der Kundenservice ist der letzte Müll!

[ New ]
Do you have GoPro Plus? Are you attempting to contact them during business hours? Sorry to hear that you are having issues, but most people, myself included, do not have any issues getting in touch with them.

As a last resort, you can try changing your location to US English.
Adventurer

[ New ]

Use Chrome and contact again.   GoPro    selects who they want to  work with and they may have issues  reaching  out to other browsers at the given time.

Tourist

[ New ]
Ich weiß nicht, wen Sie "die meisten Leute" meinen, aber meiner Überzeugung nach ist es genau umgekehrt. Lesen Sie Bewertungen von anderen Personen: https://de.trustpilot.com/review/gopro.com
Tourist

[ New ]
Können Sie vielleicht mir helfen. Ich habe so ein Problem: https://community.gopro.com/t5/Cameras/GoPro-HERO-8-Akku-Problem/m-p/524807#M131073
Explorer

[ New ]
Yeah, I've seen that site. Most of the customer service issues happened when GoPro was transitioning their customer service center to the Phillipines. I also do know that GoPro was listed as Best Customer Service in 2019 by Newsweek.

Most people do not have issues.