Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
Cameras
Reply
Highlighted
Tourist

Compra fallida en mil intentos

Sinceramente me siento defraudado por gopro. Primero que nada hice la suscripción en gopro plus, ya que ellos indicaban que podría tener descuentos en la compra de accesorios. Pero no fue así. Intente 4 veces!
1) NA01677289
2) NA01682888
3) NA01684033
4) NA01685133
Y todas las veces fueron rechazadas, hice llamadas a atención al cliente y me decían que era problema de mi banco, cosa que no es cierto ya que llame a mis bancos y estaba todo correcto, es más,
Me fijé en los movimientos por online banking y figuraban los montos esperando autorización del comercio, es decir, por parte de gopro. Lamentablemente no pude proceder a la compra con los 4 intentos que hice. Y lo peor es que el 13 ya vuelvo a argentina y me voy sin la compra realizada.
Highlighted
Tourist

Re: Compra fallida en mil intentos

Highlighted
GoPro

Hi @nicolasdgarcia

We're really sorry for any troubles caused.

This usually happens when the billing information on the order does not match the billing information with your financial institution. We do not know to be specific which information since your financial will not disclose any of that to us for security purposes . My recommendation is to get in touch with your financial institution and verify all billing information.

Thanks!

Ej

Highlighted
Tourist

Hi, that was not the problem. I write the same information in the order and financial institution.
if you want i can attach a screenshot. it can be seen that the expense was made.
Highlighted
GoPro

Hi @nicolasdgarcia

Just to clarify, are you saying that you have been charged for the orders?

These are most likely the payment authorizations and not the actual charge.

Charges are made once the items are shipped out.

Thanks!

Ej