Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see If it is on our Update page.
Cameras
Reply
Hiker

Cámara (algunas veces) no enciende. Hero7Black

[ New ]

Buen día,

Tengo otro problema con mi Hero7Black:

3 de cada 10 veces que trato de encender la cámara (con el botón mode o el botón quick capture) ésta no enciende. Mantengo apretado los botones, saco la batería, cambio la batería, saco la memoria y la camara no responde. La dejo cargando y de un momento a otro esta encinde.

Yo comienzo a grabar cada vez que me subo a la motocicleta por lo que hay veces que no puedo encenderla y tengo que trasladarme sin registro. Cosa que con mi Hero5Black y mi Session nunca me pasó.

Gracias por la ayuda.

Alejandro.

Tengo el mismo problema con el GPS pero creré otro tema.

Accepted Solutions
GoPro

Re: Cámara (algunas veces) no enciende. Hero7Black

[ New ]

Hi @alejandros28201,

When the camera is off and QuikCapture is enabled, you can turn the camera on and immediately begin capturing video or Time Lapse photos just by pressing theShutter/Select button. Press once for video, press and hold for a few seconds for Time Lapse photos. Press again to stop recording and power off the camera.

QuikCapture should be ON by default. If this function isn't working on your camera, please check if it is enabled. 

1. Swipe down to access the Dashboard.
  2. Tap .

Kind Regards,

Ann

View solution in original post

All Replies
GoPro

Re: Cámara (algunas veces) no enciende. Hero7Black

[ New ]

Hi @alejandros28201,

When the camera is off and QuikCapture is enabled, you can turn the camera on and immediately begin capturing video or Time Lapse photos just by pressing theShutter/Select button. Press once for video, press and hold for a few seconds for Time Lapse photos. Press again to stop recording and power off the camera.

QuikCapture should be ON by default. If this function isn't working on your camera, please check if it is enabled. 

1. Swipe down to access the Dashboard.
  2. Tap .

Kind Regards,

Ann