Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see if it is on our Update page.
Cameras
Reply
Tourist

Bloqueo Camara Gopro Hero9 Black al hacer muchos videos con el boton de grabacion rapida

[ New ]

Buenas,

La camara se bloquea cuando hago multiples videos seguidos pulsando el boton del grabacion rapida, me comenzo pasando buceando con la carcasa, pero tambien me pasa cuando voy con la bici sin ningun tipo de carcasa puesta.

la camara no responde y la unica manera de que vuelva a ir es quitando la bateria, cosa que buceando es imposible.

He intentado ponerme en contacto con el soporte pero nunca me da opcion.

Accepted Solutions
GoPro

Re: Bloqueo Camara Gopro Hero9 Black al hacer muchos videos con el boton de grabacion rapida

[ New ]

Hello, @danic60. Camera freezing is an indication of an issue with the camera firmware or the SD card used in it. We recommend doing the troubleshooting steps at Camera Freezes Up to help resolve the issue. Let us know how it goes. Thanks!

View solution in original post

All Replies
GoPro

Re: Bloqueo Camara Gopro Hero9 Black al hacer muchos videos con el boton de grabacion rapida

[ New ]

Hello, @danic60. Camera freezing is an indication of an issue with the camera firmware or the SD card used in it. We recommend doing the troubleshooting steps at Camera Freezes Up to help resolve the issue. Let us know how it goes. Thanks!