Ask a Question
GoPro Support Hub Ask a question. Share an answer. Find a solution. Stay stoked.
Announcements
Is your GoPro gear up to date? Check to see if it is on our Update page.
Cameras
Reply
Tourist

Accensione accidentale

[ New ]

Nonostante abbia disabilitato i comandi vocali a volte capita che la Go Pro si avvia da sola registrando filmati o foto e scaricando la batteria. Ho difficoltà spesso a collegarla con l'iPad o smartphone. Riesco solo dopo un ac

GoPro

Re: Accensione accidentale

[ New ]

Hello, @giosafatte. It would help to manually update the camera to get rid of any possible error with the current installation. The steps under Manual Update here will guide you. After the update, perform a factory reset. 

Make sure that your phone is updated to the latest OS version and that you have the latest version of the GoPro App installed as well. After the updates, restart your phone and try pairing with the camera again. Connectivity should be working this time.

Tourist

[ New ]

il problema non è la connessione ma l'accensione accidentale. Salvo che non togli la batteria, ma quesya comporta la perdita della data e l'ora, ho provato ha disabilitare i comandi vocali. Nulla ora ho disattivato la Wi Fi vediamo cosa succede. Grazie comunque.

Tourist

[ New ]
quello che indici è stato fatto grazie